سطح کراتینین بالا و تورم آیا بیماری مزمن کلیه و چگونه به درمان است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین بالا و تورم آیا بیماری مزمن کلیه و چگونه به درمان است

دکتر من یه سطح بالای کراتینین و تورم در بدن به طور جدی. این یعنی این که من از بیماری مزمن کلیه رنج می برند؟ و چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟ این یک سوال دکتر آنلاین ما دریافت کرده است. هنگامی که شما می توانید از وضعیت بیماری خود را تعیین کنید، متخصص به شما نشان می دهد برای پیدا کردن یک دکتر محلی و دریافت اطلاعات دقیق برای دولت خود را از بیماری.

شناسایی بیماری خود را

هنگامی که سطح کراتینین بالا می تواند با بیماری حاد کلیوی ایجاد می شود. و پس از آن را می توان درمان اگر شما را درمان مناسب است. اگر شما از بیماری مزمن کلیه رنج می برند. این یک مشکل جدی است. بیماری مزمن کلیه از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه طی چندین ماه یا سال است. بنابراین، برای درمان بیماری مزمن کلیه نیاز به تلاش بیشتر و زمان زیادی را.

ادم نشانه روشنی از بیماری های کلیوی است. کلیه ها به طور معمول استفاده نکنید، آب باقی مانده می تواند بدن را ترک نمی کند. بنابراین، از آب باقی مانده و وارد جریان خون از طریق رگ های خونی در اندام بدن. بنابراین، تورم است وجود دارد.

چگونه به سطح کراتینین کمتر و تورم در بیماری های کلیوی hronchieskoy؟

همانطور که می دانیم، Osmotherapy به طب میکرو چینی یک درمان بیمارستان نفروپاتی Shijiazhuang است. این دارو اثرات بسیار خوبی برای درمان بیماری مزمن کلیه. این می تواند به رگ های خونی رقیق، افزایش گردش خون، سوخت و ساز بدن افزایش، افزایش حجم ادرار، عرق کردن، و غیره در بیمارستان ما هستند درمان های بسیاری برای درمان بیماری کلیه وجود دارد. این درمان ها شامل سوپ چینی دارویی، حمام پا، حمام دارویی برای بدن، یک دایره درمانی، انما درمان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ترکیب مه کان، و غیره بسیاری از بیماران به بیمارستان می آیند و از دارو را برای درمان بیماری کلیه. آنها همه نتایج بسیار خوبی دریافت کرد، و جلوگیری از دیالیز. این دارو ممکن است با هم گرفته شده برای یک هدف بسیار بالا است.

اگر شما علاقه مند در طب چینی هستند، می تواند تجزیه و تحلیل خود را از بیماری کلیوی در Asya.yue@mail.ru otpralyat ایمیل ما، و یا اضافه کردن واتساپ من +86 18203204121 برای کمک به شما راهنمایی برای درمان بیماری های کلیوی است.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: